Jubilarissen

Jubilea Gelen en Oude Meijers

Respectievelijk 30 en 24 jaar oud waren de heren Johan Gelen en Jan Oude Meijers toen ze lid werden van het Goors Mannenkoor. Voor Johan Gelen was dat dit jaar 25 jaar geleden en voor Jan Oude Meijers zelfs 40 jaar. Al deze jaren waren beide heren ook lid van het Koninklijk Nederlands Zangersverbond. Namens het KNZV, vereniging Noord-Oost, reikte de heer Piet van der Heijden als bestuurslid de oorkondes en bijbehorende spelden uit. Daarna sprak voorzitter Anton Dijhuis van het Goors Mannenkoor de jubilarissen toe namens het koor. Beide jubilarissen werden geroemd vanwege de grote inzet die ze in de afgelopen jaren voor het koor hebben getoond. Zij werden daarvoor beloond met een fles huiswijn, een envelop en een mooie bos bloemen.
Één en ander vond plaats op 4 februari na de Algemene Ledenvergadering van het Goors Mannenkoor die traditioneel weer door ruim 50 leden erg goed werd bezocht. Tijdens de vergadering werd bestuurslid Gerrit Kerkdijk herkozen waardoor het bestuur weer een jaar in ongewijzigde formatie verder kan.

Jaarverg 2017 1A

Jaarverg 2017 1B

Jaarverg 2017 1C

Over het Goors Mannenkoor

Het koor telt ruim 60 actieve zangers. Uiteraard wordt er vierstemmig gezongen onder leiding van de dirigent Hans Kienhuis. Tijdens concerten wordt het koor ondersteund op de piano door Frank Sterenborg.

Hans Kienhuis dirigeert het koor al vanaf maart 2003.

Goors Mannenkoor

Anton Dijkhuis